top of page
  • Writer's pictureflorerr

Bulvár Hirek Külön Kiadás V. Pepe Barroso

Updated: Mar 9, 2020

Már egy ideje érik bennem, hogy megirjam a Tini Stoessel-ről irt bulvár-összefoglaló társ-bejegyzését... Pepe Barroso Spanyolországban ugyanis hirességnek számit: pontosabban a felső tizezer tagja.


A bejegyzésben 3 dologról szeretnék irni: Pepe eddigi életéről, az augusztusi spanyol Hola! magazinban megjelent másfél vele kapcsolatos cikkről és Tini azon dalairól, amelyeket a vele való kapcsolata ihletett (valószinűsithetően).


Igyekszem objektiv maradni, amennyire csak lehet. Aki ismer tudja, hogy elég jól ismerem a "sznobok" világát: évekig jártam egy iskolába az otthoni elit gyerekeivel (ösztöndij alapon)... Majd jóval később az egyetem is lehetőséget nyújtott arra, hogy lássam, hogy él a "másik oldal"...


1) Pepe Barroso Silva-ról, amit tudni lehet

Pepe, mint fent is irtam a felső tizezer tagja. Az apja milliomos cég tulajdonos, illetve az arisztokrácia tagja is. Az ugyan nem világos, hogy az apja vagy az anyja oldaláról, de járt a Buckingham palota belsejében, illetve sűrűn látható olyan rendezvényeken, ahol királyi sarjak is feltűnnek...


Martina ugyan argentin viszonylatban jómódúnak, szinte gazdagnak tekinthető, a valóságban olyan családba született bele, ahol mindenki megdolgozott a sikerért. Pepével a távolságon kivül, valószinűleg azért sem sikerült együtt maradniuk, mert két külön világnak a tagjai. Aki követi Tinit talán észrevette, hogy mióta szakitottak sokkal fiatalosabban és felszabadultabban mer viselkedni (illetve jóval kevesebbszer fordul meg Madridban).


Tini LA-ben ismerkedett meg a sráccal, aki akkor még az UCLA-n járt kereskedelem & biznisz adminisztráció szakra és modellkedéssel foglalkozott. Először akkor mentek szét, amikor úgy tűnt, hogy Pepe szülei X év házasság után válni fognak. Végül el is váltak.


2) Hola! Magazin augusztusi szám - Pepe Barroso "a feltörekvő szinész"

Kezdjük az első képpel (saját fotó - régebbi telefonnal készült): Pepe részt vett Antonio Banderas szülinapján. A fotón, ha jól emlékszem közvetlenül mellette Svédország hercegnője áll.

A második cikkben arról irnak, hogy idősebb Pepe a három fiával együtt Marbellán nyaral. Majd a cikk rátér ifjabb Pepére, aki a modellkedés mellett immáron szinészkedéssel is foglalkozik. Úgy állitják be őt, mint feltörekvő szinészt, akit a tehetsége miatt az Alta Mar c. Netflixen nézhető sorozat második évadára is leszerződtettek. Annyit hozzátennék, hogy az Alta Mar c. sorozat a 2. világháború alatt, egy óceanjárón játszódik és a központjában a magas arisztokrácia áll...


(A spanyol Hola!-ról azt érdemes tudni, hogy szinte minden cikk a magas arisztokrácia és az előkelők életéről szól. Gyakorlatilag olyan európai hercegek & hercegnők életéről cikkeznek, akikről én még csak nem is hallottam. A magazin általában mindig tökéletesnek állitja be őket...)


A magánéletéről annyit irnak, hogy az argentin hirességgel való szakitása óta egyedül van és a karrierjére koncentrál. "Jelenleg nem akarja lekötni magát"...


3) TINI Pepe által ihletett dalai az évek alatt

S akkor most jöjjenek időrendben azok a dalok, amelyeket valószinűsithetően Pepe ihletett.


a) Lo que tu alma escribe / Amit a lelked ir - saját

Közvetlenül azután irhatta, hogy Pepével el kezdtek járni. A dalban arról énekel, hogy milyen jó a jelenben lenni és kézzel irt üzenetekkel beszélgetni anélkül, hogy a külvilág megzavarná az embert.

(Mig együtt voltak Tini többször beszélt arról, hogy Pepe mennyire szeretett verseket irni neki. )


b) Por que te vas - Miért hagysz el? - saját

Közvetlenül az első szakitás után irhatta: a dalban gyakorlatilag arról énekel végig, hogy mennyire fáj neki, hogy elhagyta őt a srác. "Annyira, de annyira szeretlek, miért hagysz el?" "Hamis igéretek..."

c) Respirar - Lélegzés - saját

"Még mindig fájnak az emlékek, elmentél és magaddal vitted az időt. Elhagytál anélkül, hogy bocsánatot kértél volna." "Amikor nem vagy, kihagy a lélegzetem és képtelen vagyok a légzésre." "Ezernyi igéretet tettünk egymásnak." "Vártam rád, de nem tértél vissza, csak én maradtam."

c) Quiero Volver - Szeretnék visszatérni - saját

Ez volt a "kibékülös" dalok. (Igen csak ironikus, hogy ez azóta Sebastini dallá nőtte ki magát.)

"Mégha ma szeretnék is eltávolodni tőled: csak te értesz meg." "Szeretnék visszatérni és veled közösen eltűnni." "Még mindig szeretnék visszatérni hozzád."


d) Diciembre - December

S akkor jöjjön Tini legfrissebb dala, amit valójában nagyjából egy éve irhatott: közvetlenül a végleges szakitás után. Pepe közvetlenül karácsony előtt szakithatott vele, hiszen az ünnepeket már nem töltötték együtt."A dal a szive legmélyéről született, egy nagyon fájdalmas időszakban. A legelső dala a harmadik lemezemnek."

"Csak te jársz a fejemben, próbálom felfogni mi történt" "Próbálok erős lenni, de újra itt vagyok, téged hiányolva, mint tegnap." "Mondd, nyitva van-e még ez az ajtó? Képtelen vagyok elfelejteni téged." "Tudom, hogy szerinted a szerelmünk véget ért, mig én padlón vagyok, várva, hogy a karjaidban újra magamra találhassak."


e) 22

Ez a dal jelent meg először a még meg nem jelent harmadik albumról, de ezt már jóval később irhatta. Gyakorlatilag dalban olvas be Pepének és közli vele, hogy "Többé nem fog utána sirni." (A dal hetekig vezette a spanyol slágerlistákat is...)

"Mégha te voltál a rossz fiú, akkor is a jóra fogok emlékezni." "22 éves vagyok, élni akarom az életemet." "Többé nem leszek beléd szerelmes." "El kell engem felejtened" "Többé ne keress engem, már nem leszek vevő rá."


29 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page