top of page
  • Writer's pictureflorerr

Bulvár Hirek Külön Kiadás II. Gaston Soffriti

Updated: Mar 9, 2020

Gaston Soffriti argentin szinész, Lali Esposito és Cande Vetrano kortársa. Otthon egyedül a Yago-ból lehet ismerős, ő volt a kisfiú, Yago unoaöccse (ha jól emlékszem). Én csak a Vecinos en guerra [Szomszédok] c. sorozatban láttam, de mivel ő is Cris Morena "gyerekei" közé tartozik ezért időnként róla is olvasok.


Szinészként nem mondhatnám, hogy mélynyomot hagyott volna bennem, inkább a nő ügyeiről ismert. Én csak azokról a kapcsolatairól irok, amelyekbe az évek során belefutottam. Gaston nem tartozik az általam követett argentinok közé, de igy is van, hogy "szembe jön". Szinészként a Yago, Rincon de Luz, Chiquitatis Sin Fin, Patito Feo, Vecinos en guerra és Simona c. sorozatokból lehet ismerős amúgy.


De akkor jöjjenek a bulvár hirek:

1) Cande Vetrano (2013-'14)

Avagy az ok, ami miatt Gastonról egyáltalán elkezdtem hireket olvasni. A két szinész a Vecinos en Guerra forgatásai alatt jöttek össze. A kapcsolatukat sok évnyi barátság alapozta meg és egy darabig úgy tűnt, hogy minden rendben megy. Cande-ról tudni kell, hogy Gaston előtt Agustin Sierra volt az utolsó komolyabb kapcsolata (még 2010-ben)....

A kapcsolat végül nem tartott sokáig, talán, ha a sorozat végéig kitartott. Gaston a szakitásra nem sokkal már mással volt együtt, Cande pedig a szingliség mellett maradt. Még 2014-ben Gaston úgy nyilatkozott, hogy gond nélkül tud együtt dolgozni Cande-val, hiszen jó szinészek és ez csak munka (2014-ben, amikor a Noche y Dia c. sorozatban újra együtt kellett dolgozniuk.


2) Agustina Cordova (2015(?))

Nem mondhatnám, hogy róluk sokat tudok. Leginkább arra emlékszem, hogy megdöbbentem azon, hogy Gaston Agustinával van együtt. Nem csak a nyilvánvaló korkülönbség miatt, hanem azért is, mert úgy hittem, hogy Agustina boldog párkapcsolatban van.


3) Stefi Roitman (2018- )

Avagy a Simona c. sorozat női főgonosza. Bevallom őszintén elsőre, amikor megláttam a sorozatban azt hittem, hogy Cande valamelyik ikerhúga az. De nem, Stefi Roitman nem rokona Cande-nak, csak a szinészi játéka és megjelenése időnként Cande-ra emlékeztető. Stefi, amennyire tudom egyébként modell, táncos, énekes és szinésznő (vagy legalábbis ennek tartja magát).

Gastonnal a forgatások alatt ismerkedtek meg, először csak barátok voltak aztán később kezdtek el járni. Elvben még most is együtt vannak, hátha ez végre egy tartós kapcsolata lesz Gastonnak.


8 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page